Diagnostyka ROW-02

Sterownik dwukanałowy
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

klew pisze: czw paź 21, 2021 5:10 pm
Arecki pisze: czw paź 21, 2021 4:47 pm Aby sprawdzić moc sygnału w ROW zrestartowałem go i wtedy połączył się na chwile z siecią. Wtedy zrobiłem screenshota. I po chwili row się rozłączył od sieci. Nie jest w stanie się dalej z nią połączyć.

Odnośnie udostępniania połączenia przez telefon to nie jest takie łatwe bo ROW jest w suficie ukryty nad regipsami. Poza tym samo stwierdzenie ze przez telefon działa nie rozwiazuje mi problemu :) Ta konfiguracja działała kilka lat i nagle przestała …. tylko dla jednego urządzenia ROW
Ok, a masz do niego wyprowadzone przyciski? O ile nie jest to wyłączone w ustawieniach, to powinno dać się go wprowadzić w tryb konfiguracyjny poprzez wciśnięcie 10x przycisku.
Kolejna rzecz, o ile przyciski masz podłączone, czy działa sterowanie lokalnymi przyciskami?

Aktualizacja softu też będzie wymagała wprowadzenia go w tryb konfiguracyjny.
Row jest sterowany z poziomu aplikacji NodeRed załącza pierwszy bieg wentylatora, niestety nie wykorzystuję wejść fizycznych.
Upgrade softu może doprowadzić do rozwiązania problemu - wtedy będę się męczył :)
Awatar użytkownika
klew
Posty: 8184
Rejestracja: czw cze 27, 2019 12:16 pm
Lokalizacja: Wrocław

Arecki pisze: czw paź 21, 2021 5:30 pm Row jest sterowany z poziomu aplikacji NodeRed załącza pierwszy bieg wentylatora, niestety nie wykorzystuję wejść fizycznych.
Upgrade softu może doprowadzić do rozwiązania problemu - wtedy będę się męczył :)
Chodzi tylko o to, że upgrade softu można zrobić tylko poprzez wprowadzenie modułu do trybu konfiguracyjnego. Więc i tak musisz się dostać do modułu
Widzimy się na Supla Offline Party vol. 2 :!:
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

klew pisze: czw paź 21, 2021 6:31 pm
Arecki pisze: czw paź 21, 2021 5:30 pm Row jest sterowany z poziomu aplikacji NodeRed załącza pierwszy bieg wentylatora, niestety nie wykorzystuję wejść fizycznych.
Upgrade softu może doprowadzić do rozwiązania problemu - wtedy będę się męczył :)
Chodzi tylko o to, że upgrade softu można zrobić tylko poprzez wprowadzenie modułu do trybu konfiguracyjnego. Więc i tak musisz się dostać do modułu
Dokładnie, jestem tego świadomy :)
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: czw paź 21, 2021 3:04 pm Wyślij mi adres email konta. Udostępnię Ci wersję 2.8.40 i sprawdzisz czy zachowuje się tak samo.
Wysłałem na priv.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Aktualizacje masz udostępnioną z tym, że do minimalnie niższej wersji ale to bez znaczenia.
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: pt paź 22, 2021 9:28 am Aktualizacje masz udostępnioną z tym, że do minimalnie niższej wersji ale to bez znaczenia.
Dzięki, aktualizacja zrobiona. Teraz testuje.
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

Arecki pisze: pt paź 22, 2021 10:31 pm
pzygmunt pisze: pt paź 22, 2021 9:28 am Aktualizacje masz udostępnioną z tym, że do minimalnie niższej wersji ale to bez znaczenia.
Dzięki, aktualizacja zrobiona. Teraz testuje.
Niestety dalej się zawiesza ten jeden ROW-02. Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie ? (Poza udostępnieniem połączenia z telefonu - bo teraz moduł działał 6 godzin i zwiecha. Wiec to może być trudne do przetestowania bo pojawia się nieregularność problemu).
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Moduł się raczej nie zawiesza tylko traci połączenie z serwerem. Postaw jakiś tymaczasowy access point lub użyj hotspota.
Arecki
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 27, 2019 9:11 am

pzygmunt pisze: sob paź 23, 2021 2:30 pm Moduł się raczej nie zawiesza tylko traci połączenie z serwerem. Postaw jakiś tymaczasowy access point lub użyj hotspota.
Czy jest dostęp do jakichś logow modułu ? Aby zobaczyć czy nawiązuje próby połączenia i na jakim poziomie jest problem.
Awatar użytkownika
pzygmunt
Posty: 18284
Rejestracja: wt sty 19, 2016 9:26 am
Lokalizacja: Paczków
Kontakt:

Spróbuj proszę z hotspotem lub innym routerem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZAMEL ROW-02”